Pomoc

15.05.2017 15:31
  • Każdy SMS z prawidłowym hasłem podanym na antenie Radia ZET, na stronie www. Loterii lub w wiadomości SMS wysłany pod 7223 (koszt 2,46 z VAT) bierze udział w losowaniu nagród przewidzianych w rundzie w trakcie której zostało dokonane zgłoszenie!
  • Żaden SMS nie przepada - wszystkie prawidłowe zgłoszenia wysłane po losowaniu zamykającym daną rundę wchodzą do losowania w rundzie następnej i tak aż do ostatniej rundy loterii
  • Każdy SMS wysłany w Rundzie Dodatkowej bierze udział w dwóch losowaniach - w losowaniu Nagród Rundy Dodatkowej oraz Rundy finałowej!
  • Jeśli zostaniesz wylosowany zadzwonimy pod numer, z którego dokonałeś zgłoszenia. Bądź czujny - jeśli nie odbierzesz w ciągu 5 sygnałów, zadzwonimy do następnej wylosowanej osoby

Najczęściej zadawane pytania:

1. Nie chcę otrzymywać dodatkowych informacji SMS-owych. Jak mogę je zablokować?

Z numeru telefonu, na który przychodzą dodatkowe informacje należy wysłać bezpłatnego SMSa o treści: STOP na numer 80198 lub e-mail na adres: reklamacje@radiozet.pl podając numer telefonu, na który docierają informacje.

2. Czy w przypadku wygranej Organizator weryfikuje fakt  opłacenia abonamentu radiowo - telewizyjnego?

Nie, Organizator nie weryfikuje takich danych, nie ma to żadnego związku ani z udziałem ani z ewentualnym odebraniem nagrody wygranej w loterii organizowanej przez Eurozet Radio Sp. z o.o.

3. Co zrobić jeśli nie zgadza się ilość zebranych szans?

W pierwszej kolejności należy sprawdzić, czy wysłany sms zgadza się z treścią zaproszenia na jakie udzielono odpowiedzi. Jeśli wszystko się zgadza zgłoś się do nas poprzez e-mail: reklamacje@radiozet.pl lub prześlij reklamację zgodnie z regulaminem loterii.

4. Czy weryfikowana jest informacja kto jest właścicielem numeru telefonu z którego biorę udział w konkursie? I czy jest on zarejestrowany?

Nie, Organizator nie weryfikuje takich danych. Zgłaszając się do udziału w loterii, każdy uczestnik zobowiązany jest do zapoznania się z treścią regulaminu, w którym wyraźnie jest wskazane, że uczestnikiem loterii staje się osoba wysyłająca zgłoszenie sms o prawidłowej treści.

5. Czy będą na wakacjach poza granicami kraju mogę wysłać zgłoszenie do loterii?

Jeżeli numer telefonu z którego następuje zgłoszenie jest w sieci jednego z polskich operatorów telefonii komórkowej i uaktywniona jest możliwość wysyłania smsów Premium, tak. Nie ma to żadnego wpływu.

6. Czy jeśli  telefon z którego następuje zgłoszenie do loterii jest w polskiej sieci telefonii komórkowej ale właściciel na stałe mieszka w innym kraju,  można brać udział w loterii?

Tak, jednym warunkiem zgodnie z treścią regulaminu jest posiadanie polskiego adresu do doręczeń korespondencji związanej z wygraną i wydaniem nagrody.

7. Co zrobić jeśli zgłoszenie do loterii zostało wysłane smsem a nie przyszła żadna odpowiedź?

W pierwszej kolejności należy skontaktować się operatorem telefonii komórkowej, który obsługuje Twój numer. Jeżeli operator potwierdzi prawidłowe przekazanie wiadomości SMS do nadawcy, a wiadomość zwrotna nadal nie dotrze prosimy o skontaktowanie się z nami poprze e-mail: reklamacje@radiozet.pl lub przesłanie reklamacji zgodnie z regulaminem loterii.

8. Czy mogę brać udział w loterii jeśli nie ukończyłem 18 roku życia?

Nie, w loterii mogą brać udział wyłącznie osoby, które ukończyły 18 rok życia.